Italijani opčinjeni Avom Karabatić

Ava Karabatić za kratko vreme uspela je i više nego dobro da se snađe u ulozi voditeljke, što dokazuje i nedavna primamljiva ponuda koja joj je stigla. Naime, nju su ponovo kontaktirali čelnici italijanske televizije „Činkve“ i predložili joj da učestvuje u njihovom šou programu „Ples i pevanje sa zvezdama“. Karabatićeva je ovo potvrdila i dodala da to nije jedina poslovna ponuda, već da ih poslednjih dana ima na pretek.

Jeste tačno da su me zvali sa italijanske TV stanice, ali nisam bila u mogućnosti da prihvatim njihovu ponudu zbog obaveza koje imam u Beogradu. Mislim da se moj trud, rad i zalaganje isplatilo jer sam u poslednjih mesec dana imala na desetine ponuda za voditeljski angažman od raznih televizija. Zvali su me iz Bosne, Hrvatske, imala sam ponudu od jedne državne televizije, kao i od jedne velike medijske kuće iz Srbije. Za sada ne planiram nigde da prelazim jer mi je lepo na Hepiju. Volela bih da meni bude dodeljena uloga voditeljke u novom muzičkom takmičenju koje startuje na Hepi tv – rekla je Karabatićeva koja je poslednjih dana bila glavna tema u srpskim medijima kada se pojavila na premijeri jedne predstave.
Ava 3
Pozvana sam od strane mog prijatelja, inače glumca Gojka Burzanovića na premijeru predstave „“Očevi su gradili“ i naravno da sam odlučila da se odazovem. Mediji su najviše pisali o mom stajlingu, da sam došla neprikladno obučena, što nije tačno. Obukla sam haljinu koja je do kolena, bez upadljivog dekoltea i sasvim je odgovarajuća za mesto kakvo je pozorište. Ljudi dolaze u pozorište da bi bili viđeni a ne znaju ni šta gledaju, ja svakako nisam jedna od tih. Kultura se ne postiže ako si zakopčan do grla, to nije nikakvo merilo – kaže voditeljka Hepi televizije.

Komentarišite